lørdag 21. mars 2009

To tøtsj or not to tøtsj

På videregående hadde vi touch som en mer eller mindre viktig del av økonomifaget. Jeg husker ikke helt hvor god jeg var til det, men så altfor genial kan jeg ikke ha vært, for jeg har i hvert fall ikke fortsatt med touch. Per dags dato kjører jeg en slags blandingsteknikk der jeg mikser pekefingermetoden med improvisasjonsmetoden. Og det går i passe tempo for meg.

Jeg kom tilfeldigvis over norwegian typing speed test, og der fikk jeg følgende resultater:

73 Ord

Speed test

Nå må det også nevnes at alle ordene jeg skrev var riktige, altså ingen feil. Jeg fikk 240 poeng, noe som gir meg en 51855. plass av 200349. Ikke noe å skryte så veldig om, får jeg inntrykk av. Men jeg er innmari fornøyd med egen innsats!

Dagens sang: M.Pokora, Timbaland & Sebastian - Dangerous

PS: Dagens sang fikk jeg "tildelt" på byen en gang, og siden det har jeg alltid følt meg litt ekstra bra når jeg hører den. Så hvis jeg har en dårlig dag, setter jeg på denne og jeg er back on top of the world.

2 kommentarer:

Anonym sa...

94 ord her :)

9743 plass :)

Siri Supern sa...

haha! du har potensiale til å jobbe mye mer effektivt enn meg. i hvert fall hvis det ikke teller hva du skriver.. ;)