søndag 22. mars 2009

Besteveeenn!

Dagens innlegg er intet mindre enn et bearbeidet gjesteinnlegg. Min bestevenn, som selvfølgelig er en trofast og ivrig følger av bloggen, merker seg i blant ting andre ikke ser, eller ikke tør/gidder å bemerke. Denne beskjeden møtte meg på facebook idag, og jeg smilte så godt at jeg måtte dele den med noen andre. Grunnen til at innlegget er bearbeidet, er at min kjære bestevenn ikke er noen rettskrivningschampion. Så for deres, og ikke minst mitt, ve og vel, har jeg småfikset på enkelte ord og formuleringer. Bestevenn Tor-Joachim er likevel den krediterte forfatteren.

"Jeg var nettopp inne på din internettbaserte dagbok (populært kalt blogg), og jeg registrerte at du hittil i år står bokført med sterke 44 innlegg. Året 2008, som med 55 innlegg totalt var ansett for å være et svært godt e-dagbokføringsår for Magnussen, kan dermed vise seg å ha vært av den gjennomsnittlige sorten. Vi er, som mange vet, foreløpig kun kommet til måneden mars, så dette ligger an til å bli ny solid personlig rekord hva gjelder antall innlegg, og nok et jubelår for Magnussen.

Siste punkt i denne utredningen fra Professor Bjørnstad går på en annen observasjon gjort i dag, 21. mars 2009. Denne observasjonen underbygger tidligere studier gjort på området, og forsterker med dette den tidligere gitte konklusjonen ytterligere. Og den nevnte konklusjonene er; Dodge er en en jævla dritthomsebil."


Så hva har vi lært?
1) Jeg er en svært aktiv blogger, i hvert fall så langt i 2009.
2) Ikke kjøp Dodge.

Dagens sang: Massive Attack - Angel

Ingen kommentarer: