tirsdag 17. mars 2009

Bursdagsønskeliste

Jeg er alltid for sent ute med ønskelistene mine. Hver jul og hver bursdag spør folk (selvfølgelig) hva jeg ønsker meg, og mitt vanlige svar er: Jeg vet ikke. Kjempeoriginalt. Derfor har jeg i år bestemt meg for å være tidlig ute. Veldig tidlig, vil kanskje noen si. Men i skrivende stund er det under en måned til bursdagen min, og i og med at jeg kommer fra en familie som generelt er glad i å planlegge, er det akkurat tidsnok. Les og gråt, mamma og pappa... :)

Nye joggesko. Har ikke valgt meg ut noen ennå, for bør ta en tur på løplabbet først.
Don Rosa Hall of Fame bok nummer 6 og 7
T-skjorte fra thinkgeek.com
Spesielle kopper (ja, sånne til å drikke av)
Abonnement på aktiv trening (vet det er for gutter, men det er mye bedre enn treningsbladene for jenter)
Giorgio Armani Diamonds parfyme

Skal oppdatere mer senere, men nå må jeg løpe på Delfana Cup!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hvis du får diamonds parfymen kommer jeg til å besøke deg mye mer i fremtiden (eller be deg på besøk når du har trent og be deg ta den med) hihi! (om ikke jeg får den først da!!;)

Siri Supern sa...

hihi.. det gjenstår å se det. blir et kappløp med tiden dette. du har jo utvilsomt en fordel med de 10 dagene :P