onsdag 11. mars 2009

Mmmmm... Ting!

Kanskje noen husker den gamle Thorn-reklamen med en gammel hindu som bare kan eie syv ting? I hans tilfelle var det blant annet "a shoe, another shoe, (...), and a holy cow". Resten av tingene han trengte kunne han låne fra Thorn. Tyler Durden i Fight Club deler noe av det samme synet, og som han sier i filmen: "The things you own end up owning you". Jeg tviler for øvrig på at mr. Durden låner noe særlig fra Thorn.

I forhold til Thorn-mannen og Tyler Durden føler jeg meg som kjerringa mot strømmen. Uansett om det gjelder fine ting, rare ting, morsomme ting, skumle ting, mystiske ting, nyttige ting eller fullstendig unyttige ting. Jeg liker dem og jeg vil ha dem.

Noen av mine siste anskaffelser av ting inkluderer:
  • To kokebøker (Muffins kakefest og Mat på 15 minutter)
  • Et termometer (som jeg må bytte fordi det ikke fungerer)
  • To merketusjer (lilla og rosa)
  • Et enkelt syskrin
  • Ny tannbørste (lilla med tannkjøttmassasje :p)

Og nå venter jeg på at denne laptopvesken skal komme i posten:

Det ble noe krøll med den første bestillingen, men nå skal etter sigende alt være i orden.


Dessuten venter jeg på at Twilight-bøkene mine skal dukke opp. Det begynner å bli en liten stund siden jeg bestilte dem, men da blir vel gleden desto større når de først dumper ned i postkassen (eller på postkontoret). Da gjenstår det bare å håpe på at de ikke vil ødelegge eksamenslesingen min fullstendig.

PS: Legg merke til at nye sko IKKE står på listen over ting jeg nylig har gått til anskaffelse av. Jeg viser med andre ord hittil uante selvkontrollskvaliteter.

Dagens sang: Cradle of Filth - Sleepless

3 kommentarer:

Matilde Solbakken sa...

De twilight-bøkene kommer SÅ til å ødelegge eksamenslesinga di. Jeg gikk inn på hjemmesiden til Stephenie Meyer, og der kan man lese flere kapitler fra den aller siste boken (den som er som bok nummer 1, men sett fra Edwards perspektiv). Oh my God! it's amazing:D

Sophie sa...

Det er jo bare å glede seg til bøkene dukker opp. Jeg er frelst, vil helst ikke gjøre noe, bare ligge i sengen å lese ! :)
Håper alt er bra med deg! Koselig med link forresten ;) Så ikke det før nå jeg. hehe :)

Siri Supern sa...

jeg tviler ikke på at dere har rett, jenter. ser svært stygt ut for eksamen dessverre. men hvem trenger vel medisinstudiet når man har twilight-bøkene? beats me..