tirsdag 31. mars 2009

Eksamenslesing på 1, 2, 3

Idag er det tirsdag. Nærmere bestemt tirsdag 31. mars. På fredag 3. april kl. 09.00 skal jeg ha eksamen i Medisinsk Statistikk. Og jeg er i skrivende stund på side 97 i statistikkboken. Av 468. Intet er nytt under solen.

Dette er slettes ikke første gang jeg har sittet og nilest de siste dagene før en eksamen. Det har rett og slett blitt min "foretrukne" lesemetode. Et skippertak her og et skippertak der. Ikke så mye fordi jeg synes det er den mest effektive måten, men jeg gidder aldri å sette meg ned med skolearbeid før jeg MÅ. Og hvis det skulle herske noen tvil om saken: Nå må jeg.

Likevel er jeg relativt trygg på at dette skal gå bra. Det er dette jeg kan. Det er her jeg er i mitt ess. Effektivitet, ditt navn er Siri! :)

Ønsk meg gjerne lykke til. Litt hell kan tross alt ikke skade.

Dagens sang: Bomfunk MC's - Freestyler

1 kommentar:

Tine sa...

haha skrivefeil jo!! det fortjente en kommentar :-p