mandag 14. september 2009

Led meg ikke inn i fristelse, jeg finner veien selv.

Idag tenkte jeg at jeg skulle bruke litt plass på å anbefale to sjokolader jeg nettopp har smakt for første gang. Til min store skuffelse, var bildematerialet på nett i den sammenheng svært dårlig. Derfor får jeg heller poste bilder av godsakene senere. For hvem vet, det kan jo hende noen har et kritisk behov for en spenstig sjokolade nå, og følgelig ikke vil la seg stoppe av manglende visuell dokumentasjon.

Lørdagens prøvekaniner:
  • Freia Melkedrøm med yoghurt og bringebær er en helt ny sjokkis. Jeg vet ikke hva markedsplanen bak lanseringen er. Målgruppen deres gidder jeg heller ikke fundere på. Sjokoladen var ny og spennende og jeg måtte smake. Melkedrømmen var veeeldig god, men overraskende mettende. Det kan i sin tur hjelpe med å holde forbruket litt nede for stormumsere. Til gjengjeld koster den jo skjorta og litt til, så den vil kanskje ikke være øverst på prioriteringslisten til en stakkars student. Terningkast 5! :)
  • Freia Premium med sitron og ingefær er det ikke stort å si om, annet enn at den var rekordgod, og kanskje den aller beste sjokoladen som selges i vanlige norske matbutikker. (Selv om denne også er i øvre sjokoladeprisklasse.) Terningkast 6! Lett!

Hurra for nye godsaker å kose seg med på kalde høstnetter!

Dagens sang: Sugababes - Get Sexy

2 kommentarer:

Tine sa...

Den med sitron og ingefær er bare helt insane!!!
Den andre har jeg utrolig nok ikke smakt:p

Siri Supern sa...

Det ble litt for Ari Behn da jeg skulle fortelle om den, så jeg droppet det. Ord i samme gate som kjærlighetsfontene hører ikke hjemme i det norske språket. :p