torsdag 1. januar 2009

Ting jeg har gjort på årets første dag

1. Overnattet hos Tinelinepine. Det var kjempekoselig, og fungerer som oppvarming til Kristiansandturen i månedsskiftet januar/februar. Det gleder jeg meg masse til.

2.
Spist rundstykker til frokost. Tine stekte rundstykker til oss. Det var dagen derpå-maten sin det.

3.
Sett på nyttårshopprennet i Garmisch-Partenkirchen og Tour de Ski-sprinten. Jacobsen ble nummer 7 i G-P, Northug vant sprinten foran Hetland.

4.
Spist restemiddag fra familienyttår. Elgstek og fløtegratinerte poteter med grønnsaker. Nam.

5. Sett Transporter 3. Jason Statham/Frank Martin seilte opp igjen på listen min ganske kraftig der ja. Finnes det noe den mannen ikke kan gjøre? Dessuten fantastisk klipping, action og musikk. Historien var tynn som en gjennomsnittlig supermodell, men det kan jeg leve med.

6.
Planlagt noen småting godt utover i 2009. Dette blir et bra år.

Idag blir det tidlig kveld. Jeg kjenner det på gikta.

2 kommentarer:

Hilde sa...

Hørtes ut som en kos dag! :)

Hilde sa...

Sv: Enig i kommentaren ;) Ha en fin lørdagskveld.