søndag 25. januar 2009

Beer Pong (og en liten overraskelse)

Igår var jeg på et veldig koselig vorspiel hos Tommy G. Der tok det ikke lang tid før jeg forsto at Beer Pong har blitt så godt som fast inventar på festligheter i casa del Tommy. Offisielle Beer Pong regler finner du her, og jeg tror det var mer eller mindre dem vi spilte etter også.

Jeg og Janne var på lag mot Mokkel og Erik i tidenes viktigste kamp. Det stod om ære og berømmelse, og ikke minst skammen taperlaget måtte gå derfra med. Nervene var i høyspenn. Vi var fit for fight.

Kampen begynte veldig bra for min og Janne sin del, og vi traff på første kast. Deretter gikk det en stund bare én vei. Nedover. Gutta hadde flere fulltreffere uten at vi fikk inn et eneste kast og fremtiden så mørk ut for jentelaget.

Guttelaget i aksjon. Synd det hele var forgjeves...


Heldigvis tok det ikke lang tid før spillet snudde til vår fordel, og da begge lag stod igjen med kun ett glass hver, fikk undertegnede inn en historisk scoring og seieren var et faktum. Da begge guttene valgte å prøve å glemme det hele kun sekunder etter det pinlige tapet, følte jeg at det var min oppgave å sørge for at kampen ikke gikk i glemmeboken.

Jentelaget, i ettertid også kjent som vinnerlaget. Uovertrufne ferdigheter i tillegg til uforskammet dyktig taktikk førte til en suveren seier.


Så her er det slik at alle kan se det, resultatet fra Beer Pong game 2, lørdag 24.01.09:

Guttelaget (Mokkel og Erik): 0
Jentelaget (Janne og Siri): 1


PS: Fullstendig off topic leste jeg nettopp noe svært interessant. Askmen.com har satt opp en liste over topp 10 mest undervurderte meatheads. Der seilte Dolph Lundgren inn til en 3. plass. Hvem kan med hånden på hjertet si at de visste at mr. "Ivan Drago" har en master i chemical engineering og snakker intet mindre enn fem språk?! Listen i sin helhet finner du her.

Ingen kommentarer: