onsdag 14. januar 2009

If You Seek Amy...

...er en sang fra Britney's nye album Circus. Jeg hørte den første gang igår, og fikk umiddelbart litt problemer med en setning i refrenget:

"All of the boys and all of the girls are beggin' to, if you seek Amy"

Det ga jo ingen språklig god mening! Så da jeg søkte på lyrics på nettet dukket det opp både ditt og datt, blant annet denne artikkelen fra aftenbladet. Dermed ble sammenhengen øyeblikkelig litt klarere.

If --------->F
You ------->U
Seek ------>CK
Amy ------>me


Der ja. Dama si det.

4 kommentarer:

Anonym sa...

I don't get it.
Veldig liten sammenheng med Fuck me etter mine begrep.

Anonym sa...

ha, tok litt tid før jeg skjønte det der, men det kom til slutt. britney er jenta si det! :P

Anonym sa...

Bortsett frå at enkelte bokstavar samenfell, skjønnar eg det fortsatt ikkje. Mogleg eg nok ein gong syner mangel på intellekt, men hey.. lærer ingenting om ein ikkje undrar.

Anonym sa...

Til Sander

iF-U-see(C)-ka(K)-my (ME)

Hun uttaler ikke ordet fuck, men staver det...