torsdag 22. januar 2009

Bloody Hell!

Jeg vil ikke si at jeg har vært på leting, men jeg har nå i hvert fall funnet ham. Igjen. Drømmemannen.

Han er vanligvis ikke av den typen jeg går for utseendemessig. Ikke er han spesielt høy og håret hans er så bleket at han blant både venner og uvenner går under tilnavnet Captain Peroxide. Men han har verdens råeste sarkastiske humor og tidenes heftigste blikk. Og jeg kan garantert nevne en million flere grunner, hvorav en god del i anstendighetens navn ikke bør skrives her. Dessverre er han godt oppe i årene (150-ish). For ikke å nevne død og fiksjonell.

Men William the Bloody, a.k.a. Spike får det likevel til å bruse i årene til en ung pike. Rolleinnehaver James Marsters bør vel få all æren for det, men jeg er meg selv lik og foretrekker å leve i fantasiverdenen min. Den som vil ha en smakebit på min verden kan lese mer om Spike her. (Selv om jeg jo i første omgang vil anbefale å se tv-serien, Buffy the Vampire Slayer. Han er en viktig del av sesong 2, 4, 5, 6 og 7, og dukker også opp i en episode i sesong 3.)

Jeg kan jo også nevne at grunnen til mitt plutselige utbrudd her er at jeg endelig/dessverre har sett ferdig episode 22 i sesong 7 av Buffy. Det er også den siste episoden som noengang har blitt laget av serien. Så nå har jeg også endelig/dessverre tid til å leve litt i den virkelige verden. Jeg må bare skrive ferdig dette innlegget først.

4 kommentarer:

Anonym sa...

i know! dessuten er ikke mannen bak spike lik i det hele tatt, for han går ikke med lang frakk og har ikke bleka hår... rart at noen så usexy kan være så vannvittig fantastisk likevel!

Siri Supern sa...

Digg å se at noen andre er enige med meg. Så virker det ikke som jeg kjører mitt eget personlige freak show her hele tiden. :p

Jeg synes faktisk ikke at James Marsters er så aller verst heller, men Spike er og blir den eneste for meg! Skulle ønske han kunne kalle MEG love og pet hele tiden. ;)

While sa...

Meh.. Du må jo bare begynne å se Angel asap da..

Og Faith er vel hottest i de to seriene..

Siri Supern sa...

jeg kan ikke begynne å se Angel før jeg er ferdig med eksamener for i vår tror jeg. blir det som med Buffy så klarer jeg ikke å gjøre noe annet i tiden jeg ser på..

Men jeg er klar. Spesielt i og med at Spike er fast inventar også der i sesong 5. Mmmmmm...

Og Faith er vel ikke så dum nei