tirsdag 20. januar 2009

My milkshake brings all the boys to the yard

Idag har jeg skulket skolen, sovet lenge og vært for mystisk syk til å få trent skikkelig. Men på tross av det velger jeg å fokusere på ting som har vært bra med dagen idag. Og det er heldigvis ganske mye det også.

Bra ting med tirsdag 20. februar:
Obama ble innsatt som president i USA, jeg fikk øvd masse på stup og tøyd bra på trening, BS-peepsene mine og Finn, snille Kim som lot jentene ta kontroll over stuen idag, Celinn og Monica, milkshaken vår (oppskrift følger), det ryddige rommet mitt, det superrene badet og doen vår, filmen Mamma Mia, CD'en Dummy av Portishead, digitalkameraet mitt, softlan tøymykneren med pasjonsfruktduft som gjør at sengetøyet lukter godt leeenge, forholdet mellom Spike og Buffy i tidlig sesong 6 og plakaten jeg har laget med alle aminosyrene.

Jeg kunne sikkert ramset opp 1000 ting til, men må jo spare litt til andre dager i året også.





Enkel (hjemmesnekret) oppskrift på sjokomilkshake (ca 6-7 porsjo
ner):
- 1 boks Royal vaniljeis
- 1 sjokoladesausflaske
- litt under 1 liter melk på øyemål
- 2 bananer i tversskårete skiver

Mos isen i en bolle med litt av melken. Tilsett bananene, sjokoladesausen og melk under visping med håndmikser til du har tykkelsen du ønsker. Drikk og vær glad!

3 kommentarer:

While sa...

Vi sitter å sikler etter milkshake på biblioteket ombord på båten.. Ugg.

humpeeti

Anonym sa...

"Drikk og vær glad" er mitt motto også :]

Hilsen TeJådd aka amerikabasert bestevenn

Ingse sa...

Det hørtes syyykt godt ut! :D