søndag 11. januar 2009

Ordning & Reda

Jeg har kjøpt meg ny treningsdagbok. På mange måter er den helt vanlig og lik som de fleste andre jeg har hatt. Men på den andre siden er den litt finere, litt mer solid, litt bedre kvalitet. Jeg tror at det kommer til å gjøre det koseligere å skrive litt i den. For ikke å glemme at det er mer plass på sidene, så innleggene blir ryddigere.

Apropos ryddig, så er jeg glad for at livet mitt er akkurat det. Ryddig. Ikke type sterilt, men koselig og hygienisk på tross av enkelte hybelkaniner. Men uten dem ville det nesten vært for lett. For å oppsummere hva jeg føler på tampen av årets andre uke, så er jeg:

Glad, optimistisk, nysgjerrig, energisk og en smule spent. Spent på hva jeg har i vente imorgen, neste uke, neste måned og resten av dagene fremover. Jeg er klar!

Ingen kommentarer: