søndag 28. desember 2008

Valgets kvaler

Akkurat nå vurderer jeg om jeg skal flytte bloggen min til blogg.no

Jeg prøver å veie objektivt og subjektivt for og imot og her er argumentene jeg står ovenfor foreløpig:

For:
- en blogg på norsk hører muligens hjemme på en norsk bloggside
- blogspotsiden har vært litt uhåndterlig innimellom, og selv om jeg ikke vet om det blir bedre på blogg.no, så blir det vel neppe noe særlig verre
- på vei inn i 2009, skader det ikke med litt forandring

Mot:
- det er litt tiltak å tilpasse og ordne en ny blogg så den blir akkurat sånn jeg vil ha den
- det vil være forvirrende, ja kanskje til og med utslettende for alle mine millioner fans at bloggen flyttes

Som Ursula i Den Lille Havfruen sier til Ariel (etter ca 3.13): "Livet er fullt av vanskelige valg, er det ikke?"

Ingen kommentarer: