lørdag 13. desember 2008

Kung Fu Panda og Data-Siri

Igår slet jeg med å få pc'en min til å spille av .AVI filer. Idag fikk jeg det til. Jeg vet ikke hva jeg gjorde annerledes, men plutselig var det ingen problemer lenger. Så nå ser jeg på Kung Fu Panda, og det er et ordtak i filmen som jeg syntes var så fint at jeg må skrive det her med en gang. Jeg har hørt det før også, men det er av den typen man aldri går lei:

"Yesterday is history. Tomorrow's a mystery. But today is a gift. That's why they call it the present."

Veldig fint!

Og med det sagt, skal jeg se ferdig filmen! :)

2 kommentarer:

Coach Alex sa...

Du stopper ikke the Panda for å skrive blogg.. Det er bare feil..

Siri Supern sa...

det var et veeeldig raskt blogginnlegg! og jeg måtte gjøre det mens jeg fremdeles husket ordtaket. hehe.. men selvfølgelig utilgivelig!