onsdag 10. desember 2008

Formateringsspøkelset slår til igjen

Akkurat nå sitter jeg nok en gang og lurer på hvorfor bloggen min har enkel og halvannen linjeavstand i en salig, og ikke minst fullstendig uplanlagt blanding. Jeg har prøvd å fikse det flere ganger, men finner rett og slett ikke noen måte å gjøre det på. Med andre ord har jeg ikke mikset det til slik med overlegg.

Jeg mistenker at det kan ha noe å gjøre med at jeg enten:
1) Skriver for lange innlegg
eller:
2) Skriver for mange innlegg

I og med at jeg aldri hadde dette problemet da jeg latmannsbloggifiserte én gang i måneden.

Jeg tenker også at hvis jeg gir systemet her en red alert overload med massevis av innlegg, så vil linjeavstanden gå tilbake til å holde seg til halvannen. Falsk logikk? Kanskje. Men når det gjelder tekstutformingsfantasier er alt lov.

Ingen kommentarer: