onsdag 3. desember 2008

Greeeeeeeess!!!

Hvor tankene mine var da jeg glemte å nevne Uti vår hage/Uti vår hage 2 på listen over morsomme ting, vet ikke jeg. Og det finnes heller ingen unnskyldning for en så hinsides alvorlig glipp. Neste gang jeg skrifter blir det nok ingen syndsforlatelse for meg. Heldigvis har jeg ingen planer om å skrifte. Noen gang.

Men tilbake til Uti vår hage. Da jeg fortalte Victoria om det for en stund siden, kunne hun ikke skjønne hvorfor jeg syntes det var så hysterisk morsomt. Jeg hadde da ikke hage? Så for å oppklare den villedende tittelen en gang for alle: Programmet handler IKKE om hekkeklippere, løksetting eller epleplukking. Det man derimot kan forvente å se i programmet er dansker som ikke forstår hverandre, en musiker som synger om alt han ser, en filmavisenaudition, og en "ekspert" på Oslos geografi, kultur og historie. Blant mange andre gledelige klipp.

Alle episodene ligger ute på NRK sine nettsider. Og siden jeg har gjort det så enkelt, kan du bare trykke her. Kose seg! :)

Ingen kommentarer: