fredag 30. oktober 2009

Frøken Berg-og-dal-bane

Jeg er litt usikker på akkurat hva som foregår i kroppen min om dagen, men at noe er på gang utenom det vanlige, kan jeg si med ganske stor sikkerhet. Så langt idag har jeg rukket å være i gledesrus over å ha holdt en vill mus i hånden, vært DRITforbanna over en liten filleting på trening, og ikke minst vært verdens mest sarte og sensitive lille sutreunge og tatt meg personlig nær av at noen sier "sokk". For å toppa heile driden, begynte jeg å grine av at hunden Tyson skatet på the Oprah Show.



Heldigvis følte jeg meg mye bedre da Tyson var ferdig med å rulle entusiastisk over skjermen. Nå skal jeg bruke resten av formiddagen på å glede meg til å se Fame med Elisa i kveld.

PS: Anbefaler på det sterkeste Michael Jackson-filmen This Is It!! "If you wanna make the world a better place, take a look at yourself and then make a change!"

Dagens sang: Michael Jackson - Man in the Mirror

2 kommentarer:

Eirik sa...

"Jeg er så sint så sint!"

Silje Isdahl sa...

Ble det fallskjerm på deg eller?