tirsdag 20. oktober 2009

Frem. Tilbake. Frem, frem, frem!

Det var tidlig ettermiddag og tåken lå tykt over byen. Hadde det bare vært en hvilken som helst annen dag, tenkte hun. Innerst inne visste hun at det ikke ville hjelpe, for ingen kan kontrollere tiden. Svært lite kunne ha passet dårligere.

Vi wannabe-fallskjermhoppere lever en ustabil hverdag. Igår fikk jeg melding om at hopping ble flyttet frem til idag i stedet for på lørdag, som egentlig var planlagt. Idag var det også meldt knallvær og sol, men norske metereologer viste seg nok en gang så smått upålitelige, og som jeg allerede har gitt uttrykk for, så er det nå tåke i Hamar. Litt skyer og sånn går visst helt fint å hoppe med, men når tåka eller skyene ligger lavere over bakken enn 2000 fot, vil de med litt utstyr i toppetasjen slett ikke hoppe. Det er jo ikke det å hoppe i fallskjerm som er farlig. Det er å lande.

Siste nytt er at selvmordsforsøket mitt nå er flyttet frem til imorgen, altså onsdag. Og dersom det er litt i overkant overskyet og disig imorgen også, blir det utsatt til neste gang jeg er hjemme, altså i jula. Akkurat nå er jeg mest keen på å få det overstått, i og med at jeg faktisk har gått rundt med ganske mye nerver de siste dagene. Resten av dagen skal derfor benyttes til å trene litt, og deretter ofre en blyant eller en pakke pasta til værgudene. Håper de er på min side imorgen.

Dagens sang: Maskinen - Alla Som Inte Dansar

2 kommentarer:

Monica Finnøy sa...

Break a leg ;)

Siri Supern sa...

blir ikke før jul, gitt. leeeeit! :( men nå har jeg blitt lovet at jeg får hoppe på julaften om jeg vil, så det hjelper jo litt. gleder meg ekstra masse til jul nå! huuuuurra