mandag 10. november 2008

Utfordring (eller challenge som det heter på godt norsk i Top Model)

Tok utfordring fra Mari på strak arm

4 jobber jeg har hatt:

Svømmeinstruktør for Vallset IL
Svømmeinstruktør for Hamar IL :)
SFO-assistent på Sprætten lekeland
Søster (ja, det teller det også)

4 filmer jeg kan se om igjen:
A Night at the Roxbury
Moulin Rouge
Pirates of the Caribbean - Curse of the Black Pearl
Love Actually


4 steder jeg har bodd:
Hamar, hjemme hos mamma og pappa
Hamar sentrum
Bergen
Diverse svømmehaller :D


4 TV-programmer jeg elsker:
Bones
House M.D.
Sopranos
Desperate Housewives

4 steder jeg har vært på ferie:
Sørlandet
Malta
Tunisia
Italia

4 websider jeg er innom hver dag:
Facebook (leit, men sant)
Hotmail/gmail
yr.no
sparebanken-hedmark.no (må sjekke kontostatus DAGLIG)

4 steder jeg ville vært nå:
Mauritius (enig med Maaaaaari! hihi)
Sørlandet på sommeren
Drøbak
På trening

4 bloggere som utfordres:
Velger random her:
-Elbet
-Sander (som ikke har skrevet noe på leeenge uansett)
-Silje
-TJ (kan vel knapt kalles en blogg, men har godt av en liten update der også)

Heia! :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Utfordrast til kva? Blogge?

Siri Supern sa...

til å fylle ut den samme listen, salamander :)

hurra :D

Mari sa...

Bra det er noen som tar utfordringen! Bra svar også! Mauritius er tingen, uten tvil! ;) Er også enig i Desperate Housewives da, but something has to give..kan jo bare velge 4. Hehe!

Anonym sa...

å, kvifor skreiv du ikkje det då?