fredag 14. november 2008

Fribilletter igjen!

Nå har jeg fått tilbud om nok en gratiskino. Tidligere i høst har jeg fått se den danske "En helt kommer hjem" og "Tingeling" gratis. Denne gangen er det "Body of Lies" med Leonardo diCaprio og Russell Crowe. Filmens score på imdb finner du her.

Dessuten leste jeg nettopp en forferdelig trist melding om at sjiraffbabyen i dyreparken i Kristiansand er død. Dyrepasserne gjorde alt de kunne for å redde den, men den stakkars lille sjiraffen var for svak og sovnet inn bare 19 dager etter at den kom til verden. Alle hadde så store håp om at den skulle klare seg, spesielt siden det er den første sjiraffen født i dyreparken på 17 år.

For å få hodet over på litt lysere og gladere tanker, har jeg funnet frem et dikt på engelsk om sjiraffer:

The Giraffe's Song

With a neck so long
To hear his song
You'll have to stay
Around all day
He begins his tune
Just before noon
And it comes out right
About midnight

Fine sjiraffen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Siri du ER SAA UTROLIG SOOT!!!!!!=)
FOR EN VANVITTI BRA BLOGG DU HAR,OG NEI SAA MYE SOTT DU SKRIVER=)
jeg likte den presentasjonen din, "jeg er blid hele tiden,blir fort betatt av lukter,lyder mennesker osv"for det er jo nettopp deg=)

aah, naa savner jeg deg MASSE altsa, vel en varm hilsen fra australia til deg kjaere=)
kenneth(www.kennycwboy.blogg.no)

Siri Supern sa...

og prisen for tidenes hyggeligste kommentar i en blogg går til Kenny Cowboy!!

savner deg, baby <3