torsdag 20. november 2008

People Magazine...

... har igjen kåret verdens 100 mest sexy menn. På People sine nettsider får man bare en "sneak peek", men etter å ha sett hvem som kapret de 16 øverste plassene må jeg innrømme at det var en del overraskelser. At Zac Efron kapret en 4. plass var et lite sjokk. Dessuten er svømmeren Michael Phelps oppe på en sterk 8.plass. Gutten KAN svømme, ingen tvil om det. Men verdens 8. mest sexy mann? Ikke at det skader å ha 8 gull i et og samme OL selvfølgelig...

Vinneren Hugh Jackman har så absolutt fortjent sin plass på listen. Kvinner besvimer visst omtrent bare han kommer inn i rommet. Det er jo en egenskap man ikke kan sette prislapp på i hvert fall. Jeg vil likevel si at en 7. plass på MIN liste fra for en uke siden kanskje veier ørlite grann tyngre. :)

Den generelle tendensen i People Magazine er tydeligvis å satse på den neste generasjonen. Et lite overslag viser at omtrent 1/3 av de øverste plasseringene innehas av menn/gutter under 25 år. Det er så vidt jeg vet intet mindre enn historisk. Så gratulerer til smågutta som allerede har jobbet seg opp og frem. Zac og gjengen har mange år på seg til å dominere listen. Og jeg har mange år på meg til å finne viktigere ting å skrive om.

5 kommentarer:

Anonym sa...

enig. til tross for min forkjærlighet for svømme-gutter, så er ikke han phelps akkurat eye-candy! (mihihihi!)

Anonym sa...

eeeeeeh..
Trur ikkje dette er den reelle rekkefølga.

Dette er jo berre ein "sneak peak" av dei som kom med på lista.

Siri Supern sa...

jooo.. i hvert fall de første 10 er riktig. det er i hvert fall det som er rapportert fra vg.. hihi

Siri Supern sa...

http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=524521

Anonym sa...

Greit då.. Eg er ikkje så inne i det som du er..;)

Merkelig av people er det uansett. Det er vel ingen som er interessert i dei frå 17. og nedover? Eg ville i alle fall heller gjort det litt interessant for folk å kjøpe bladet for å sjå kven som er på toppen.