onsdag 26. november 2008

Fine sangene

Fordi jeg ikke har så mye annet å skrive om i øyeblikket, er det en ny liste på gang:
Topp 10 fine, rolige sanger (per idag)

10. Jason Mraz - I'm Yours
9. Alicia Keys - If I Ain't Got You
8. Coldplay - Fix You
7. Smashing Pumpkins - Crestfallen
6. Massive Attack - Angel
5. Aqualung - Strange and Beautiful
4. Lauryn Hill - Ex-Factor
3. Natalie Merchant - My Skin
2. Imogen Heap - Hide and Seek
1. Portishead - Roads

Jeg er ganske fornøyd med listen. Og jeg har prøvd å unngå å ha flere sanger av samme band/artist. I motsatt fall ville enkelte vært overrepresentert på bekostning av andre. men den er skrevet etter hukommelsen, så kan hende jeg har glemt noe. Det kan eventuelt få komme på en ny liste. :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hvor er Sweet Child O' Mine? Eventuelt Romevalley badass? :]

Siri Supern sa...

de er ikke rolige, mr. passbilde ;)

en annen liste en annen dag. hihi

Anonym sa...

Dette var ei fryktelig liste.
Ikkje ein gong topp 100 nokon av desse.

Siri Supern sa...

haha. R a r t at vi ikke var enige om noe da :P tipper du ikke har hørt alle sangene en gang, saaaaalamander. du ass ;)

Anonym sa...

Kun sang nummer 2 eg ikkje har hørt. Resten er crap.

Siri Supern sa...

jeg ble plutselig enda litt mer fornøyd med listen min. fy fader for en bra liste :D