tirsdag 24. februar 2009

Wake Up Call

Omtrent klokken 14.15 idag satt jeg på bussen på vei til trening, som vanlig er en tirsdag ettermiddag. Og som vanlig satt jeg og halvdøste og nesten sovnet til musikk fra mp3-spilleren min. Det som ikke var helt vanlig med bussturen denne dagen var at jeg nylig hadde lastet inn Lily Allens nye plate "It's Not Me, It's You".

Jeg hadde på random avspilling som jeg pleier, og nærmest umerkelig kom Lily Allen sangen "It's Not Fair" på. Jeg tenkte ikke noe videre over det før jeg ble revet ut av ettermiddagsslumringen min av følgende setning:

"I spent ages giving head"

Hallo! Jeg våknet så brått at jeg omtrentlig hoppet i setet. Teksten til denne sangen var så fullstendig i konflikt med den koselige melodien at jeg måtte høre hele sangen om igjen et par ganger for å være sikker på at jeg hadde hørt riktig.

Det hadde jeg. Og sangen anbefales. Den er morsom. :)

Dagens sang: Lily Allen - It's Not Fair

Ingen kommentarer: