fredag 27. februar 2009

25 ubetydeligheter (?) om meg

1) Jeg brukte over et døgn på å bli født. Stakkars mamma.

2) Jeg har bare to visdomstenner, begge i underkjeven. Og jeg har dessuten fremdeles en melketann som aldri kommer til å erstattes av en vanlig tann.

3) Jeg kan bevege tærne ved siden av stortåen på hver fot uavhengig av de andre tærne. Prøv selv!

4) Da jeg gikk i 3. klasse var jeg så glad i matte at når jeg hadde gjort ferdig mattebøkene for året etter et par uker, kjøpte mamma flere mattebøker til meg.

5) Jeg har svimt av på Craig David-konsert i Oslo Spektrum. Da jeg kom til meg selv igjen ble jeg flyttet helt frem til gjerdet foran scenen, for der var det visstnok best luft.

6) Jeg har gått på både ballett, flamenco, salsa og hip-hop og kan likevel ikke danse. Ikke at det pleier å stoppe meg.

7) Jeg er unormalt opptatt av øyenbryn. Form, farge og størrelse. Hvis øyenbrynene er feil, kan hele ansiktet bli feil.

8) Jeg har omtrent 80 Marilyn Manson-sanger på mp3-spilleren min.

9) Jeg tror Tine er den vennen jeg har som kjenner meg aller best.


Bestisene Tine og Siri - Weeeeee!


10) Jeg har ganske dårlig impulskontroll, og bør derfor holde meg unna ting som eBay og skobutikker.

11) Jeg trenger MINIMUM 7 timer søvn per natt over tid for å fungere som et menneske. Men jeg foretrekker 8. Eller 10.

12) Jeg blir i dårlig humør av å gå for lenge uten å trene.

13) Når jeg har tid liker jeg veldig godt å ha Siri-dag. Dvs en dag som er satt av til bare å lese blader, høre på musikk, ta hårkur og ansiktsmaske, spise sjokolade osv. Det er digg.

14) Jeg er født i stjernetegnet Væren, og er en typisk vær. Look it up hvis du lurer.

15) Når det gjelder skolearbeid er jeg en heftig forsvarer av skippertaksmetoden. Mer eller mindre frivillig.

16) Jeg tiltrekkes hovedsaklig av menn som er høyere, bredere og eldre enn meg.

17) Jeg er VELDIG glad i tegneserier. Både stripeserier, romaner og til og med Skrue McDuck (Don Rosa).

18) Én gang i året pleier jeg å få en halvalvorlig sykdom. Eksempler på det er kyssesyken, tosidig lungebetennelse, kikhoste og salmonella.

19) Svømmesesongene 2004-2005 og 2005-2006 svømte jeg tilsammen 5600 kilometer. Det er ca 60000 i uken i snitt de 48 ukene svømmesesongene varer.

20) Jeg blir lett betatt eller fascinert av folk, men sjelden forelsket.

21)
Woman er mitt favorittmagasin.

22) Original absinth og jeg går sammen som olje og vann. Det er en fancy måte å si DÅRLIG på.

23) Jeg er omtrent 175 høy og bruker str 37 i sko. Noen ganger føles det som å gå på stylter. Og folk lurer på hvorfor jeg har dårlig balanse...

24) Jeg er flink til ganske mye. Stort sett av den enkle grunn at jeg er så sta at jeg ikke gir meg før jeg enten har fått ting til, eller til jeg forstår at det ikke finnes håp.

25) Jeg er innmari glad i naturen. Og jeg liker å lage kongledyr. Av kongler og fyrstikker.


Dagens sang: Lady Gaga - Paparazzi

4 kommentarer:

Anonym sa...

Don Rosa FTW! :D

På #12... med "lang tid" mener du selvfølgelig mer enn 24 timer? ;)

Siri Supern sa...

24 timer... Det er lenge det! :p

Anonym sa...

Nummer 5: HAHAHA.


haha.


hahahaha.


hehehehehihihihihihohohohohohohahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.

Ha.

Anonym sa...

du er søt... kjenner deg nok litt i hvert fall, visste i hvert fall mesteparten her:P