mandag 2. februar 2009

Hip-Hoppah, Showstoppah

Idag har jeg vært med Tine (T-Bone), Kjersti (Chaindog) og Åsa (Husky) på dansing hvor sistnevnte styrte showet. Åsa er danselærer og har derfor nøkkel til et dansestudio som hun kan bruke fritt i de timene det ikke er opptatt. Bra for oss.

Undertegnede foreviget midt i en piruett

Vi hadde ikke holdt på lenge før jeg måtte krype til korset og innse at dansing, det er det lenge siden jeg har gjort. Edru. Å skulle lære heftige kombinasjoner til überrask musikk er faktisk enda vanskeligere enn det høres ut. Hvis jeg kunne velge bort én eneste move, ville det vært piruetter, for det er jeg imponerende elendig på. Alle mine trinn i umiddelbar nærhet til piruetter ser mer ut som kyllingdansen enn hardcore hip-hop.

Men til og med kyllingdans til musikk er gøy. Og siden vi skal ha dansereprise på onsdag får jeg en sjanse til. Og ikke et eneste øyeblikk skal bildedokumenteres før helvete fryser.

Dagens sang: Blur - Woo Hoo

Ingen kommentarer: