fredag 13. februar 2009

Hæla i taket

På onsdag var det årsfest i Delfana. I praksis vil det si: Pizza, brus, dans og premier. Og en ikke ubetydelig del øredøvende støy fra X antall småunger høye på sukker. Stemningen kunne med andre ord slå begge veier.

Lise er bliiid ved pizzabordet


Mokkel og Espen liker også pizza. Og hverandre.


Jeg var ganske bekymret en stund, da både limbo og dansekonkurranse stod på planen. Frykten for å bli tvunget til å delta var stor. Type mammut. Men da jeg oppnevnte meg selv til bildedokumentasjonsansvarlig, klarte jeg å snike meg unna. Til alles ve og vel vil nå jeg si.

Limbosjefen Oda


Team innsatsvilje (Simen, Mokkel og Sebbe) varmer opp til limbokonkurransen


Definitivt ikke første gang Mari does the limbo


Simen Skills Dale kom nok lavest i forhold til egen høyde. Heftig.


For meg var kveldens høydepunkt å vinne en Brann-caps. Jeg er ingen stor Brann-fan, og kommer neppe til å bli det med det første. Men nå bor jeg nå en gang i Bergen, og en premie er en premie. Takk til Brann, Delfana og loddnummer F 24. You made my day.

Ingen kommentarer: