onsdag 20. januar 2010

Viktig melding til alle som vasker håret en gang i blant:

Aldri under noen omstendigheter finn på å kjøpe Glow shampo og/eller balsam!

At noe som ser så fint ut kan være så uendelig ræva er for meg et mysterium.


Jeg kan gå med på at jeg kanskje har en litt alternativ hårkvalitet etter år ut og år inn i klorvann. Det ville være løgn å si at håret mitt vanligvis er lettgredd og fint. MEN - det må være mulig å forvente at de moderat vakre lokkene ikke skal klistre seg sammen som om man har stukket hodet i en boks med trelim. Selv om det trelimaktige klisset lukter (syntetiske) blomster. Med andre ord gjør ikke Glow jobben sin.

Eller som Simen ville ha oppsummert det hele: Glow suger balle.

Og rent bortsett fra nok en shabby dusjopplevelse, har jeg hatt en herlig dag. :)


Dagens sang: Alexandra Burke - Bad Boys

3 kommentarer:

Unknown sa...

Ræva hårprodukt, knall sang.......
Men nå vil jeg nok ha den gående i hue en stund framover :D

Den første kjipingen (fra forrige blogginnlegg) har jeg faktisk opplevd og.
Men jeg var faktisk såpass frekk av meg at jeg smilte tilbake og svarte "Yes, you really should"
Hun bare blinket med øynene og snudde seg surt :)
Fatter ikke hvorfor, jeg var jo smilende og blid......
Men det er da bra at enkelte har bedre impuls kontroll enn jeg, trenger å øve på den kontrollen som har med kjeften å gjøre :P
Er litt for glad i å si akkurat hva jeg mener, er ikke alle som liker det :D

Ida Cecilie sa...

I second that. Glow has no flow, lizzom.

Jeg har riktignok bare prøvd den gule, men den var nok til å få håret mitt til å nærmest dryppe av fett etter bare noen timer. Bajs!

Siri Supern sa...

Impulskontrollen er nok ikke like godt forankret i alle situasjoner, dessverre. :P

Og jeg kan bare takke skjebnen for at jeg aldri rakk å prøve den gule. En glow for "normalt hår" eller hva det er, ville nok mest sannsynlig satt spikern i kista for min småfyldige manke.