mandag 4. januar 2010

En kommode fra IKEA

Ikea er farlig. Spesielt når man bare skal "rett inn og rett ut". Newsflash: Sånn blir det aaaaldri! Jeg driver og planlegger en tur dit nå, for å få kjøpt klesskap og kommode til det nye rommet mitt, men jo mer jeg kikker på nettet, jo flere småting får jeg lyst på. Spesielle kleshengere, speil, nattbord, vegghyller, rammemadrass, knagger osv. Og nå har jeg ikke kommet meg ut til butikken ennå en gang. Jeg trenger selvfølgelig mange av de tingene før eller senere, men det som haster akkurat nå er som nevnt skap og kommode, og da må resten av tingene komme i andre rekke.

Nå har det seg også sånn at det er litt tungvint å kjøpe møbler på ikea dersom man ikke har bil. De kjører gjerne sakene ut for deg, men da må du beregne å betale omtrent like mye som møblene kostet, og det passer ikke så godt sammen med studentøkonomien min anno januar 2010. Men det er sånne ting som løser seg når man har gode venner, og kan lokke med litt godteri og film til støttepremie. Håper jeg.


Dagens sang: Papa Roach - To Be Loved

4 kommentarer:

teejay sa...

Jeg og Dodgen er allerede på vei

Ida Cecilie sa...

Jeg skal på Ikea i morra. Planen er å kun kjøpe nye tallerkener. Får nå se hvor mange poser jeg kommer ut med... :P

Siri Supern sa...

det blir enda en tur på ikea for meg. jeg hadde IKKE trodd at jeg hadde så mange klær. sko derimot, er det ingen bombe at jeg ikke får plass til i mitt nye krypinn...

Oda M sa...

Hvis det er den kommoden der du har valgt, så har du valgt kjempebra! Har den selv i en størrelse mindre, og den kan brukes til så mangt, bla lage masipankake på :)