mandag 31. august 2009

Jeg er bare forkjøla altså

I disse pandemiske dager, kan man knapt kremte litt i det offentlige rom før folk flykter fra området. Det hjelper antakelig heller ikke om det renner kroppsvæsker fra alle hulrom i hodet, og lungene desperat kaster seg lengre og lengre ut av halsen for hvert skrapende, slimete host. For en gangs skyld får til og med jeg sitte i fred på bussen.

Formen forverres fremdeles. Så når pulsen går i ca 4000 slag i minuttet og feberen knapt kan holdes i sjakk med paracet og ibux, er det jammen godt å ha en god og myk seng, en stor kopp kakao, og en god tv-serie på laptopen. Hvis jeg først må være syk igjen, kan jeg like gjerne gjøre det beste ut av det. Og det gjør jeg også. :)

Dagens sang: Dr. Dre ft. Snoop Dogg - The Next Episode

Ingen kommentarer: