søndag 30. august 2009

Emo-Siri

Da jeg satt på flyet hjem fra Røros idag, kom jeg plutselig til å tenke på hvor lite som egentlig skal til for å forandre alt. Jeg har aldri vært spesielt glad i å fly, og spesielt ved take-off og landing dukker det opp tanker om alt som kan gå til helvete. En fugl i flymotoren, en instrumentfeil, en spinnvill terrorist. Alle ting som kan et fly altfor mye fortere ned enn planlagt. Men idag var det ikke det som bekymret meg mest.

Akkurat nå er jeg nemlig mest urolig for å miste noen andre enn meg selv, og det er veldig veldig skummelt. Det er heller ingen bestemt person jeg har i tankene, jeg er bare redd for at noen nære meg skal bli revet bort.

Tenk før du handler.

(Ellers må det også sies at jeg har en tendens til å bli litt overbekymret når jeg er litt småforkjøla sånn som nå.)

Meg og en stykk bestevenn som har godt av å være litt mer forsiktig i blant. Det skulle ikke forundre meg om det er det jeg prøver å fortelle ham på bildet heller.

Dagens sang: Evanescence - Going Under

Ingen kommentarer: