mandag 25. mai 2009

Reidars ankel

I høst ble kull 08 på medisin i Bergen rammet av et tilbakevendende problem: Foreleserene møtte ikke opp. Noen ganger fikk vi beskjed på studentportalen på nett god tid i forveien, andre ganger kun et par timer i forveien, og enkelte ganger fikk vi ingen beskjed i det hele tatt. Studentene var mildt sagt frustrerte, og informasjonsansvarlige ved fakultetet fikk gjennomgå mer enn én gang.

Idag var nok en gang en foreleser forhindret fra å møte opp. Det kan legges til historien at jeg KUNNE ha funnet det ut på forhånd ved å sjekke studentportalen denne gangen, men av ulike årsaker (Latskap? Glemsomhet?), fikk jeg ikke summet meg til det. Så jeg var så smått irritert da jeg kom på skolen og fant lappen som hang på døren til auditorium 1: "Ingen forelesning i MED1MANA idag".

Irritasjonen ble derimot snudd til latter da jeg kom hjem og fikk undersøkt nærmere på nettet. Der ventet nemlig følgende beskjed på meg (og resten av kullet) fra foreleser Reidar Myklebust:

"Reidars ankel

Bilde av min ankel før båtpuss og etter to timers operasjon ligger nå i fillageret.
Skulle gjerne vært og forelest. Nå går det i hotell Cesar og frustrerte fruer

Reidar"


Det er jammen godt å vite at foreleserne ved medisinsk-odontologisk fakultet også er mennesker i blant.

Reidars ankel før operasjonen


Dagens sang: Lady Gaga - LoveGame

2 kommentarer:

Tine sa...

I wanna take a ride on your disco stick!!



ellers er det godt å se at du faktisk kommer deg på skolen av og til:p

Siri Supern sa...

hahaha! akkurat det jeg hang meg opp i første gangen jeg hørte sangen! :p

og nå er jeg på skolen HVER dag. til og med på den undervisningen som ikke er obligatorisk. i hvert fall mesteparten.