tirsdag 12. mai 2009

Husker du?

Jeg husker.

Jeg husker Hollywood Hair Barbie, Polly Pocket og plastikkballer som luktet sjokolade.



Jeg husker Turtles og MC-musene fra Mars, Dyra frå dyreskogen og Bamsen Theodor, og den gangen jeg ikke fikk lov til å se på nyhetene.




Jeg husker skolebøker du kunne skrive i, o-fag, løkkeskrift, skolemelk og klassens adventspakkekalender.

Jeg husker timevis med krabbefisking og uttrettelig bading i altfor kaldt vann. Og den sommeren vannet var varmt hele tiden.

Jeg husker hvordan det var å være liten. Og jeg kommer aldri til å glemme det.


Dagens sang: Teenage Mutant Ninja Turtles

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helt ærlig, jeg savner Dyra frå dyreskogen.

SIMENDINBESJ sa...

Fy faen ja jeg så føkings meg på dette here jeg også spesielt mc musene og ninja turtles!!! husker du han feite olje fyren som var en av de onde i mc musene? han var hvit og svær som faen og alltid oljete! han var en styggen!