mandag 11. mai 2009

På byen bør du antakelig unngå å...

1) ...prøve å snike deg inn på noen andres legitimasjon. I hvert fall hvis du overhodet ikke ligner på bildet på kortet, og to andre allerede har kommet inn på samme ID.

2) ...bli så overstadig beruset (tequilashots!) at dørvakten ser nødvendigheten av å komme bort og be deg "ta deg en runde". Med andre ord: Du blir kastet på huet og ræva ut.

3) ...henge fra takbjelkene. Uansett hvilken kroppsdel du bruker som festepunkt. Se punkt 2).

Dagens sang: Lily Allen - Womanizer (cover)

4 kommentarer:

Eliza-Jane Doolittle sa...

har'u vært på fylla? i bergen? uten meg? SKUFFA!

Skram sa...

... Og allikevel kom vi bare halvveis ned i tequilaflasken. Det får vi gjøre noe med neste gang.

Skram 2 sa...

Jeg synes det høres ut som en ekstremt bra plan, og jeg praktiserer den gjerne, med unntak av at jeg sjeldent klarer å gjennomføre punkt 3). Ikke at jeg ikke prøver.
Høhøhøhø.

Ingse sa...

hahaha! FANTASTISK!