lørdag 30. august 2008

Romevalley Badass

Trioen Skumle Barduner, bestående av Tor Joachim Bjørnstad, André Kroglund og Håvard Kroglund har nå kommet med MUSIKKVIDEO til den egenkomponerte sangen Romevalley (Romedal utenfor Hamar) Badass. Jeg fikk ikke sett den før idag, men jeg ble faktisk utrolig imponert! På tross av litt smålaber engelsk uttale (sorry, TJ), er det kjempemoro å se hvordan det "virkelig" er i the suburbs. Jeg anbefaler alle som ser dette å kikke innom:

http://www.youtube.com/watch?v=UxU5f-EQkmQ

BRA GUTTA!!!

Ellers er nå alt på plass i hybelen og jeg har endelig begynt å sykle. Opp lenge før hanen galer om morgenen, og i seng lenge før den feite dama synger. Sånn ser nok hverdagen ut fremover. Men jeg nyter det. Er fantastisk å være i gang med trening igjen, skolen går kjempefint, og Bergen er virkelig en by for min smak.

På fredag var jeg på kino med en gjeng fra svømmegruppen. Vi så Wall-E, som var kjempesøt. Sander sutret på forhånd over at filmen var dubbet, men det var så lite dialog at det ikke gjorde noe fra eller til. Konklusjonen er at Disney/Pixar fremdeles har stålkontroll på sakene.

Idag har jeg hatt besøk av Monica og hennes venninne Camilla i leiligheten. Stuen er ennå ikke helt ferdig, så vi brukte mesteparten av tiden på kjøkkenet og Kims(!) rom. Peppes pizza, gå og legg dere. Hjemmelaget (nesten) fra bunnen av er best. Når vi topper det med filmen Hoodwinked og sjokoladeis, blir vel ikke kvelden noe særlig bedre. Jeg gleder meg til neste gang, jenter!

De kortsiktige planene fremover er å sove lenge imorgen tidlig, deretter skrive og sende treningsdagbok i alle retninger, vaske litt, rydde litt, se på Sopranos og muligens levere en sykkel jeg lånte av Tor på faddergruppen. I neste uke skal jeg på min første disseksjon, se Boondock Saints med Marie, antakelig spise minst én middag hos Monica og Camilla, og ikke minst på førstehjelpskurs med Anne. Så man kan si at jeg er igang, og har planer om å fortsette sånn. :)

2 kommentarer:

joe sa...

I broke the window again.... Dad's gonna be pissed.

Tor Bjornstad sa...

I is a english speaker with a very good uttale! haha