mandag 28. juli 2008

Litt sommer :)

Endelig endelig endelig kom det norsk sommer som jeg også rakk å være en del av. Regnværsuken etter NM gjorde ingenting da jeg uansett var syk. Men det var godt å være syk på hytta sammen med familien. Jeg fikk lest masse bøker, blant annet

- Hodejegerne av Jo Nesbø
- The Heart Shaped Box (skrekkroman)
- Monster av Knut Nærum
- The Reluctant Fundamentalist

Og er ganske fornøyd med alle, men sistnevnte gjorde størst inntrykk.

Deretter fulgte noen dager på hytta til tante, hvor jeg først og fremst var dritnervøs for skoleopptaket og deretter kjempefornøyd med at jeg KOM INN PÅ MEDISIN I BERGEN! Hurra er ikke sterkt nok, men orker ikke å utdype det mer...

Så var det over til Tine i Kristiansand der dagene gikk så fort at jeg fremdeles ikke har noe tidsbegrep. Fikk gjort shopping, dyreparken, kino og for min del årets drøyeste bytur. Halv åtte om morgenen er i hvert fall sesongbeste! Hehe.. Togturen dagen derpå var ikke mye å skryte av. Hvorfor de ikke har på lufteanlegget når det er 30 varmegrader ute vet ikke jeg, men det bør NSB vurdere å tenke over. Møtte kjæresten til Silje, Arne Edvard i Oslo og slo følge med han på toget derfra. Utrolig hyggelig fyr. Så var det mer eller mindre rett på sommerfest hos Elisa, noe som ikke overraskende var innmari koselig.

De siste dagene har gått med til mange ulike gjøremål. Jeg har blant annet lappet mitt eget sykkeldekk!!! Det bør også nevnes at jeg frem til nå har sett Mamma Mia 3 ganger. Og Batman - the Dark Knight er en fantastisk, nesten ubeskrivelig film. Herre Jemini!

Så det var litt langt og litt kort om sommeren hittil. Herfra går ferden som nevnt snart til Bergen og et nytt og uvant liv. Jeg gleder meg.

Mvh

Reodor Felgen, sykkelreperatør

2 kommentarer:

Mari sa...

Næmmen! Har du blogg du også :) Så koslig! Gratulerer med medisinplass i Bergen! Spennede! Ta med regntøy! ;) Jeg er i Trondheim og det er ikke så mye bedre der akkurat :p

Anonym sa...

likte kommentaren om sommerfesten "min" :D