søndag 6. juli 2008

Spooort

Det er høydepunkt etter høydepunkt på gang nå. Igår slo Venus Williams søster Serena i kvinnefinalen i Wimbledonturneringen. I skrivende stund ligger Roger Federer under i herrefinalen mot Rafael Nadal, men jeg HÅPER og TROR at dette vil snu når de kommer på igjen etter regnværet.

Le Tour de France er dessuten igang for fullt og oksen fra Grimstad, Thor Hushovd syklet inn til seier på den 2. etappen! Herlig. Tipper vi for en gangs skyld slipper å høre at "det gikk forferdelig tungt idag". Savnet er stort etter kokaintatte Tom Boonen, men han kommer tilbake, spurtsterk som aldri til neste år. Ellers har jeg et lag påmeldt i tv2-sportens tourmanager, men kastet meg inn i konkurransen for sent til å få 1.etappe tellende. Jeg har heldigvis en del fulltreffere fra idag, så har vel snart tatt igjen flatbygdagutta... For mye moro: www.tv2sporten.no

Midtsommerens høydepunkt, NM i svømming, braker løs på Hamar i neste uke, torsdag 10. til søndag 13. juli. Allerede mandag er det spådd at Bergenssvømmerne vil dukke opp i området, tett fulgt av Asker og deretter resten av svømme-Norge innen onsdag er over. Jeg skal i vannet på 200 fri, 100 fri-stafett, 50 fri, 200 fri-stafett, 100 fri og 50 butterfly i den rekkefølgen. Kroppen er i rute og tung som et tog. :)

Deretter er det feerie og sørlandet neste <3

Ingen kommentarer: