torsdag 29. mai 2008

"En mann er ikke en dritt uten sin kamel. I ørkenen."

Følgende planer skal jeg prøve å få gjennomført i de nærmeste ukene:

1. Boyband-, Guitar Hero-, og pizzakveld med flickorna
2. Ildvannaften i eventyrskogen med TJ og gjengen (har ikke nevnt det for andre enn TJ ennå, men de skal vel ikke være så vonde å be)
3. Male muren hjemme og dermed tjene litt penger
4. Vaske bilen utvendig og innvendig. Fine bilen.
5. Skrive en syk historie og legge den ut her. Bare for moro skyld.. :)

Og sikkert en haug med andre mer eller mindre nyttige ting. Events som allerede er bankers er ikke nevnt ovenfor. Jeg gleder meg til alt.

Tittelsitatet er for øvrig hentet fra min mor under en samtale om lengden på pelsen til kameler.

1 kommentar:

Silje Isdahl sa...

hÆllÆ!

Får jeg være med på det der guitarhero greiene dine eller? :D Har aldri prøvd det før jeg!

Og så lurte jeg på hva i all verden ildvannaften er? Ildvann i det hele tatt..?

Klem fra Silje :)

Ps: Gleder meg veldig til den syke historien ;)