torsdag 1. mai 2008

Age is just a number

Men det var det ikke i dag. Natt til 1. mai er en av de kveldene i året det pleier å være noenlunde liv i Hamar sentrum, noe det også var i år. Men i en alder av 22 år, var det ikke av den ønskede typen liv som jeg og venninnene mine var ute etter denne gangen. Russen er helt klart i slag, noe som var forventet, men det var også omtrent det eneste det var.

Det er ikke ofte jeg føler meg gammel. Ole-Wilhelm og Elisabet tuller ofte med at jeg er det, men jeg FØLER meg ikke gammel av den grunn. Men når byen kryr av fjortiser, og den eldste gruppen individer som er ute og går er 18 år og ikledd røde bukser, velger jeg å takke for meg. Noe som antakelig er like greit, i og med at det er trening på Elverum igjen klokken 10.00 i morgen tidlig, og treneren plukker meg opp "9-ish".

Trøtt som en strømpe sitter jeg derfor her og skriver et døllt innlegg som jeg sikkert oppdager masse skrivefeil i dagen derpå. Har dessuten eksamen på fredag, så må satse på å få lest en del imorgen. I tillegg snakker vi eksamen også på mandag, noe som også må forberedes. Antakelig enda heftigere enn den førstkommende. Jaggu bra at jeg sløser tid her i stedet for å sove eller lese da.

For øvrig er jeg spent på å se hvilke bilder fra i kveld som havner på facebook og ikke. I de fleste tilfeller får man vel håpe:

Ikke.

Ingen kommentarer: