fredag 4. mars 2011

Give me more!

Det er ikke uvanlig å være veldig opptatt av enkelte ting, enten det er klær, sko, bøker, COD eller nesten hva som helst annet. Men i det siste har jeg oppdaget at jeg har utviklet en noe mer unormal besettelse. Jeg er avhengig av å ta kurs. I alt mulig. Kanskje spesielt trening.

Det begynte litt forsiktig før jul med at jeg skulle ta et grunnkurs på treningssenteret jeg jobber på. Dette kurset ønsker ledelsen at så godt som alle som jobber på senteret skal ha, så det var en grei beslutning å ta. Så fant jeg ut at jeg like greit kunne ta treningsveilederutdanningen i tillegg, siden det passet sånn helt ok inn i timeplanen min. Deretter meldte jeg meg på gruppeinstruktørutdanningen (aerobic/step/styrke i sal) i februar/mars, basistrenerkurs i april, sykkelinstruktørkurs i mai, og jeg finner sikkert et par ting til jeg har lyst til å gjøre før sommeren. Øverst på ønskelisten etter dette er Zumba- og Kettlebellskurs! :)

Heldigvis er jo ikke dette en spesielt destruktiv avhengighet, selv om jeg ofte er veldig veldig sliten etter de praktiske kurshelgene. Og jeg setter veldig pris på å ha høy kompetanse på et bredt spekter av treningstyper. Nå handler det bare om å få satt all kompetansen ut i praksis, så ikke alle de lure knepene faller i glemmeboken.



Ingen kommentarer: