søndag 27. desember 2009

Jeg lever. Så vidt.

Kvelden igår startet kjempebra for min del. Vin, gode venner, slips og mer vin er blant noen av stikkordene som kort kan oppsummere tiden mellom kl 19 og kl 22. Ordene som beskriver kvelden etter kl 22, bør forbigås i stillhet, men ett av dem er i hvert fall: Helvete.

Derfor ønsker jeg idag å kjøre klisjétoget, og stiller meg med alle dem som har sagt dette før meg:

"Jeg skal seriøst aldri drikke igjen."


Men siden aldri er slik et sterkt ord, modererer jeg meg litt og understreker at det nok blir en GOD stund til neste gang jeg inntar sterkere dråper enn Coca-cola.


Dagens sang kan verden bare drite i. Lyder burde være forbudt en dårlig dagen derpå.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Det der må være det løftet som har blitt brutt flest ganger i menneskets historie :)
Har sagt de ordene sjøl noen ganger :P
Du har min fulle medfølelse.
Håper du føler deg MYE bedre meget snart !

Mvh
Terje

Elisa sa...

GOD stund = nyttårsaften?

Siri Supern sa...

takk, terje!

og jeg tror vi skal langt inn i 2010 før jeg i det hele tatt nærmer meg alkoholholdige substanser med ildtang og hansker.

Katrine sa...

Heheh, jeg ler litt nå :) god bedring Siri!!

Unknown sa...

haha!